Hitachi CVSN20M blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hitachi CVSN20M blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

wil2601 13-12-2012
Geschreven voor: Hitachi CVSN20M blauw

Waardeloze stofzuiger. Je moet overal minstens 3 keer overheen zuigen om alles te pakken te krijgen. Slang van stofzuiger is gemaakt voor Aziaten, je loopt continue gebukt.
Kortom niet doen!

Fbravo 10-11-2012
Geschreven voor: Hitachi CVSN20M blauw

Geweldige stofzuiger voor een zeer vriendelijke prijs. Met zijn 2200 watt ongelooflijk sterk en zuigt dan ook erg goed.
De stofzuiger wordt geleverd met talloze opzetstukjes, die elk hun nut hebben. De vormgeving is niet bijzonder, maar de materialen voelen wel zeer degelijk aan.

De stofzuiger maakt wel een boel herrie, maar geeft daar dan wel zeer veel zuigkracht voor terug. Qua gebruikersgemak heb ik hem een 10 gegeven. Dit komt omdat deze stofzuiger heel erg gemakkelijk te gebruiken is. Het stofreservoir open je met 1 simpele knop. De luchtfilter is dan direct makkelijk schoon te maken en het stofreservoir zeer gemakkelijk te legen. Qua gebruikersgemak niet veel beter te ontwerpen lijkt mij.

Ben erg blij met deze aankoop! Hopelijk blijft dit zo.

Teke 06-01-2012
Geschreven voor: Hitachi CVSN20M blauw

Een prima stofzuiger voor de lage aanschafprijs dat dit apparaat heeft. Wordt geleverd met een parketvoet, een standaard voet met intrekbare borstel, kleine voet, meubelborstel en plintenzuiger.

De opvangbak is simpel te legen en het groffilter zal niet snel verstopt raken aangezien het een soort korf is. Bij mijn vorige stofzuiger was het een echt filter en dat raakte steeds verstopt.

De telescoopstang mogen wel wat langer zijn. Het is geen aanrader voor lange mensen! Zelf ben ik 1,69m maar sta toch een beetje voorover. Dus lang stofzuigen is er niet bij. Misschien op termijn toch eens op zoek naar een langere stang.

Het snoer vind ik aan de korte kant. Als je geen algemeen stopcontact op je overloop of in de gang hebt, dan ben je van stopcontact naar stopcontact aan het lopen.

Het apparaat produceert weinig geluid en de zuigkracht op halve kracht is ruim voldoende. De motor start langzaam op, dus dat zal een verlenging van de levensduur ten goede komen.

WME 14-12-2010
Geschreven voor: Hitachi CVSN20M blauw

Bezit deze stofzuiger al 2 maanden. Ben elke keer verbaasd over de hoeveelheid stof die elke keer wordt verzameld, terwijl hij maar op halve kracht draait. Moest de luchtfilter na twee maanden al schoonmaken. Snoer is een meter korter dan vorige (5 meter) en stang circa 10 cm. Japanners zijn kleiner.

naam675 02-04-2010
Geschreven voor: Hitachi CVSN20M blauw

Prima mooi uitgevoerde stofzakloze stofzuiger. Uitstekende prijs/prestatie koop.
Sterke motor met grote instelbare zuigkracht.
Stofcontainer eenvoudig eventueel onder kraan te reinigen.
Heb hem pas kort dus geen oordeel over duurzaamheid.
Aanrader!